Saturday, September 24, 2016

მეშვიდე დღე


მიმდინარე მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები პორტფოლიოს შეფასების რუბრიკის გამოყენებით.რაც დამეხმარა აღმომეჩინა ჩემი მოსწავლის ნაშრომის სუსტი მხარეები. გავეცანი შეფასების რუბრიკას ვიუვერში.შევიტანე  შეფასების დროის ჩარჩოში ცვლილება. პროექტი ძალიან საინტერესოდ მიმდინარეობს.
მოსწავლის  სავარაუდო ნაშრომი -რუბრიკა

4 comments:

  1. მოსწავლეები იყენებენ ტექნოლოგიებს თემატიკისა და ცნებების უკეთ გაგებისთვის.თემატიკის შესაბამისი უნარ-ჩვევებისა და სტრატეგიების განვითარებისთვის რაც ხელს უწყობს სწავლის პროცესს 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარებით,შესაბამისი დავალებების სასწავლო მასალის გამოყენებით

    ReplyDelete
  2. გაკვეთილზე მოსწავლეები იყენებენ ტექნოლოგიებს მნიშვნელოვანი ცნებების უკეთ გაგებისათვის,თემატიკის შესაბამისი უნარ-ჩვევების განვითარებისათვის.გეგმაში ინტეგრირებულია სწავლების და მოდელირების შესაძლებლობები, რომლებიც მოსწავლეებს 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარებასა და დახვეწაში დაეხმარება.

    ReplyDelete
  3. შეფასების ფორმები ემყარება დავალების ხარისხის განმსაზღვრელ კრიტერიუმებს.სეფასებები მოსწავლეებს ეხმარება, ერთმანეთს შეუდარონ მუშაობის ხარისხი და მოლოდინები.

    ReplyDelete
  4. მე წავიკითხე ნაშრომი და მომეწონა. შესაცვლელი მაქვს ორქულიანი დასამქულიანი. შევცვლიდი;მიჭირს მოძიება.

    ReplyDelete